فردین یاوری در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان برای دریافت نتایج اولیه امتحانات خود تا پایان هفته به مدارس مراجعه کنند و در یک فرصت چهار روزه اعتراض احتمالی خود به نمرات را اعلام کنند.
کد خبر: ۸۷۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 08 July 2020

فریدون یاوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:امتحانات پایان ترم از ١٧ خرداد آغاز و تا ١۶ تیر ماه ادامه داشت. با توجه به شرایط خاص امسال و رعایت پروتکل های بهداشتی می توان گفت طولانی ترین دوره امتحانات را در ١٠ تا ١۵ سال اخیر داشتیم.

 وی افزود: امتحانات در دو روز برگزار شد یک روز به رشته ریاضی، تجربی و روز دیگر به رشته های علوم انسانی، معارف اسلامی و نظام قدیم مربوط می شد. تعداد حوزه ها نیز نسبت به سال گذشته ۵٠ درصد افزایش یافت تا دانش آموزان فضای کافی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اختیار داشته باشند.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: امسال تعداد غایبینی که به هر دلیلی در امتحانات شرکت نمی کنند نسبت به سنوات گذشته تغییری نیافت و این امر ناشی از اعتمادی است که دانش آموزان و خانواده ها به حوزه های امتحانی و نحوه ی برگزاری امتحانات همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی داشتند.

 یاوری با تاکید بر اینکه امتحانات امسال بدون هیچگونه مشکلی برگزار شد، خاطر نشان کرد: اعلام نتایج تا پایان هفته صورت می گیرد و دانش آموزان برای دریافت نتایج اولیه خود به مدارس مراجعه کنند تا در یک فرصت چهار روزه اعتراض احتمالی خود نسبت به نمرات را اعلام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار