بهمن سعیدی پور در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از شروع ثبت نام ترم تابستانه از روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 08 July 2020

بهمن سعیدی پوردر گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به برگزاری الکترونیکی نیمسال بهار دانشگاه پیام نور ابراز داشت: آزمون های دانشگاه نیز تا تاریخ ۲۰ تیرماه ادامه خواهد داشت که دانشجویان می توانند نمره خود را روز بعد یعنی ۲۱ تیرماه در سامانه مشاهده کنندوارزشیابی صورت گرفته توسط اساتید برخلاف گذشته به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری انجام می شود.

 رئیس دانشگاه پیام نور استان در ادامه خاطرنشان کرد: ترم تابستانه نیز بر بستر الکترونیک برگزار خواهد شد که دانشجویان می توانند ۸ واحد درسی را اخذ نموده و در طول یک ماه به پایان رسانند.

سعیدی پور تصریح کرد:آزمون ترم تابستانه نیز همچون نیمسال جاری به صورت الکترونیکی انجام می شود با این تفاوت که به صورت استانی و با مدیریت مرکز استان خواهد بود.

 وی در پایان ضمن اشاره به توانایی دانشگاه پیام نور در برگزاری جلسات ادارات استان بربستر فضای الکترونیکی افزود: ایجاد لینک، آموطش مدیران کارمندان در استفاده از این سامانه به صورت رایگان انجام می شود تا گامی مثبت درجهت کاهش تجمعات و جلسات برداریم. سرور سایت استانی بوده و مدیریت جلسات ادارت توسط دانشگاه پیام نور نیز به صورت رایگان است؛ همچنین علاقه ی مدیران دربرگزاری جلسات به صورت الکترونیکی بسیار تاثیر گذاراست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار