ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران با حضور بیش از ۱۶۰۰ شرکت کننده در سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 07 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بهرام بادکو در این خصوص گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور، روز جمعه، 20 تیر از ساعت 9 تا 11 با حضور 1614 شرکت کننده که 800 نفر آنها زن و 816 نفر مرد هستند، در سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی، سه را 22 بهمن برگزار می شود.

وی ادامه داد: این آزمون‌ سه گانه با هماهنگی ستاد استانی کرونا با رعایت الزامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در چینش صندلی‌ها برگزار خواهد شد .

بادکو افزود: به دنبال ابلاغ برگزاری آزمون استخدامی سازمانهای نهضت سواداموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران به جهاددانشگاهی در سراسر کشور، این سازمان در کنار سایر مراکز آزمون استانی جهاد دانشگاهی به عنوان‌مجری آزمون تدارک لازم برای اجرای آن را در این شرایط خطیر و حساس شیوع بیماری کرونا دیده تا تمام پروتکل ها و اصول و مقررات بهداشتی بطور کامل رعایت گردد.

رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه تاکید کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا مطابق دستورالعمل های صادره در این آزمون محلی بعنوان باجه امانات وجود ندارد، لذا داوطلبان باید از آوردن هرگونه وسایل اضافی مانند موبایل، کیف و... خودداری کنند.

مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تا کنون مجری آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی، آتش نشانی و... در استان بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار