رئیس هیأت سه گانه استان کرمانشاه گفت: در شرایط فعلی برای بازگشایی مجتمع ورزشی کوثر به عنوان محل اصلی فعالیت هیأت سه گانه منتظر خبر از سمت مسؤولان ورزش استان هستیم و پس از بازگشایی مجتمع کوثر بطور موقت فقط در رشته‌های دو و دوچرخه فعالیت خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 07 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،فاطمه واحدی، اظهار داشت: در بخش قهرمانی و حرفه‌ای، ورزشکاران ما در مدت تعطیلی اماکن ورزشی به علت شیوع بیماری کرونا، تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال کرده‌اند، همچنین با بازگشایی بخشی از اماکن ورزشی آقایان در مجموعه ورزشی 15 خرداد فعالیت خود را در رشته دو و دوچرخه ادامه داده‌اند، اما جهت بازگشایی رسمی و عمومی فعالیت‌های هیأت منتظر اجازه مسؤولان ورزش استان خواهیم ماند.

وی اضافه کرد: حداقل فاصله دو متر، انجام فعالیت‌های ورزشی به صورت انفرادی و استفاده از وسایل شخصی، ضدعفونی دوچرخه ها قبل و بعد از استفاده در حین تمرین و استفاده از ماسک از مسائلی است که جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا به ورزشکاران توصیه شده است و امیدواریم با رعایت این مسائل سلامت ورزشکاران به خطر نیفتد.

رئیس هیأت سه‌گانه استان کرمانشاه یادآور شد: استان ما در شرایط فعلی در وضعیت نامطلوبی از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است و استقبال خانواده‌ها در ایام کرونا قابل پیش‌بینی نیست و باید رویکرد آن‌ها را بعد از بازگشایی اماکن ورزشی بسنجیم اما امیدواریم با فروکش کردن شیوع بیماری کرونا شاهد استقبال خانواده‌ها از ورزش و اماکن ورزشی باشیم.

واحدی خاطرنشان کرد: ورزش سه گانه یک ورزش هوازی متشکل از رشته دو، دوچرخه و شنا است و ورزشکاران این رشته ورزشی در یک دور مسابقه مسافتی را دویده ، رکاب زده و شنا خواهند کرد، این رشته ورزشی تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن توان هوازی و قدرت بدنی علاقمندان به خود خواهد داشت.

وی گفت: در شرایط فعلی برای بازگشایی مجتمع ورزشی کوثر به عنوان محل اصلی فعالیت هیأت سه‌گانه منتظر خبر از سمت مسؤولان ورزش استان هستیم و پس از بازگشایی مجتمع کوثر بطور موقت فقط در رشته‌های دو و دوچرخه فعالیت خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار