سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه گفت: از ۱۵ خرداد ماه ۹۹ رانندگان تاکسی‌ها موظف به ارائه‌ی خدمات به شهروندان دارای ماسک هستند.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 07 July 2020

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:نرخ جدیدی که از خرداد ماه برای کرایه تاکسی ها اجرایی شد شامل افزایش 22 درصدی آن بود. تغییر مجدد نرخ ها نیاز به مصوبه شورا دارد که به این سادگی ها نیست و تصمیم آخر را در این زمینه شورا و فرمانداری می گیرند.

 وی افزود: ما به کلیه تاکسی داران اعلام کردیم که خارج از مصوبه ی شورا وجهی دریافت نکنند و در صورت تخلف شهروندان می توانند به همکاران ما در واحد بازرسی گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان با آن برخورد شود.

 مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه گفت: سوار کردن دو مسافر در صندلی عقب تاکسی ها در مقطعی اعلام شد که در حد توصیه بود و قانون و اقدامی در این خصوص صورت نگرفت. اما اکنون به جهت حفظ سلامت شهروندان از آنان تقاضا کردیم که تا حد ممکن دو مسافر در صندلی عقب سوار کنند و اطلاع رسانی در این زمینه به صورت گسترده انجام شده است.

 سلیمانی تاکید کرد: برابر با ابلاغیه ای که از سوی وزارت کشور، اتحادیه تاکسیرانی و استانداری کرمانشاه تعریف شده از پانزدهم خرداد رانندگان تاکسی موظف شده اند به افرادی خدمات ارائه دهند که ماسک داشته باشند ضمن اینکه خودشان هم حتما از ماسک استفاده کنند.

 وی در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه انتقاد یا پیشنهاد خود را با شماره های 133 و 38246565 در میان بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار