بهمن بوچانی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب گفت:اقدامات لازم جهت رعایت موارد بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در حوزه سازمان بهزیستی در حال انجام است.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 07 July 2020

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در شرایط کنونی و با توجه به گسترش بیماری همگی موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم و این بخشی از تکلیف و وظیفه اصلی زندگی امروز ما محسوب می شود.

 وی افزود: محیط اداری و شرایط برخورد با مددجویان را از جهت بیماری ایمن کرده ایم و گند زدایی و سمپاشی لازم هم صورت می گیرد. پروتکل های بهداشتی علاوه بر محیط اداری در کلیه مراکز تحت پوشش نیز مورد توجه است. تهیه ماسک و دستکش برای همکاران همچنین تهیه ماسک برای استفاده اکثر مددجویان از دیگر فعالیت های ماست.

 رئیس سازمان بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب بیان داشت: متاسفانه تعدادی از همکاران و مددجویان ما به بیماری کرونا مبتلا شدند، که اکنون از 4 نفر مبتلا 3 نفر از آنها بهبود یافته و از مددجویان ما دو نفر فوت شدند.

 بوچانی تاکید کرد: در خدمت مردم و مددجویان هستیم و دوشادوش شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی تلاش می کنیم تا سهم اندکی در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و شکست آن داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار