مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: طرح هادی، اجرای سیلبند و عملیات آسفالت در روستاهای حسن گاوداری ،کلی کلی، چم شیر، باغله، اسلامیه، بوژان و هیوند اجرایی می شود.
کد خبر: ۸۷۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 05 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب اله محبی  در حاشیه بازدید از برخی روستاهای سیروان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : طی هفته آینده آسفالت خیابان اصلی روستای حسن گاوداری آغاز می شود و در خصوص ادامه خیابان تصمیماتی گرفته شده که در صورت تأمین اعتبار، همزمان با کار در دست اقدام، تکمیل می شود.

وی اظهار داشت: فرماندار سیروان برای تکمیل ادامه کار روستای مذکور، قول همکاری داده است که در صورت تأمین اعتبار مشکل این روستا ، برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه سیلبند روستای کلی کلی در سال جاری به اتمام رسیده است،تصریح کرد:این طرح خواسته ساکنان این روستا بود که برای اجرای این طرح بیش از 800 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه در روستا ی چم شیر 262 واحد مسکونی در دست اقدام است،گفت: برای آماده سازی سایت و ایمن سازی سایت جدید روستای مذکور تاکنون سه میلیارد تومان هزینه شده است.

محبی از فرمانداری سیروان ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ،برق ، آب و فاضلاب ، شرکت گاز و نوسازی مدارس استان برای ایجاد زیرساخت ها در روستای چم شیر قدردانی کرد و افزود : این ادارات برای ایجاد زیر ساخت های روستای مذکور تلاش قابل توجهی انجام داده اند که برای مردم منطقه قابل لمس است.

وی با اشاره به اینکه پل روستای باغله در مراحل پایانی کار قرار دارد، اظهار داشت: برای اجرای این طرح عمرانی روستایی بیش از 150 میلیون تومان هزینه شده است که انتظار میرود با اجرای آن بخشی از مشکلات این روستا برطرف شود.

وی ادامه داد:در روستای اسلامیه بیش از 300 متر جدول گذاری معابر در حال اجرا می باشد که انشاءالله بتوانیم قدمهای خوبی برای این روستا در زمینه جدول گذاری و رفع مشکلات معابر برداریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در روستای بوژان دیوار حایل در دست اقدام است،گفت: برای اجرای این طرح عمرانی روستایی تاکنون 300 میلیون تومان هزینه شده است.

محبی افزود: سیلبند مرکزی روستای هیوند به اتمام رسیده و مسیرهای اجرایی به زودی آسفالت خواهند شد که در مجموع بیش از یک میلیارد تومان برای این روستا هزینه شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار