استاندار کرمانشاه گفت: مغازه داران باید از ماسک استفاده کرده و از فروش اجناس به مشتریان بدون ماسک خودداری کنند.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 04 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ،هوشنگ بازوند در جلسه ی جمع بندی پایانی دستورالعمل های جدید ستاد ملی کرونا توسط استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به روند ثابت شیوع کرونا در هفته گذشته بیان کرد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا استفاده از ماسک در مکان های ارائه دهنده خدمت دولتی و غیردولتی الزامی است؛ همچنین مغازه داران نیز باید نسبت به زدن ماسک اقدام نموده و از فروش اجناس به مشتریان فاقد ماسک خودداری کنند.

 استاندار کرمانشاه با بیان اینکه درصورت عدم رعایت این نکات مغازه داران باید به دادسرا جهت رسیدگی موضوع معرفی شوند ابراز داشت: برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی، همایش و اجتماعات برای ۱۲ شهرستان قرمز ممنوع است.

بازوند افزود:جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادارات کل بایستی برگزاری جلسات را به ۵۰ درصد کاهش دهند. شهرداران بایستی نسبت به ورود افراد بدون ماسک به پارک های حصارکشی شده جلوگیری به عمل آورند؛ درصورت رویت فرد بدون ماسک در پارک های بدون حصار حتما باید تذکر لازم داده شود.

 وی در ادامه افزود: دفاتر پیشخوان، قضایی و پلیس +10 باید طبق پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده توسط دانشگاه علوم پزشکی به فعالیت خود ادامه دهند. همچنین موزه، موزه باغ ها و تالارها پذیرایی باید به طور کامل تعطیل شده و رستوران ها با ظرفیت ۵۰ درصد فعال باشند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:اتوبوسرانی ها و تاکسی ها حق ندارند به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه دهند و آرامستان ها نیز همچنان تعطیل است.

وی در پایان گفت:برگزاری آزمون ها به صورت حضوری در کلیه دانشگاه ها و مراکز علمی ممنوع است و کلیه مطب های پزشکان و داروخانه ها نیز موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی و ارائه خدمات به مردم در صورت استفاده از ماسک هستند.

استاندار کرمانشاه در پایان تاکید کرد: اتوبوسرانی و تاکسیرانی نسبت به سوارکردن مسافران بدون ماسک باید جلوگیری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار