کیومرث مظفری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از تمدید دفترچه های برخی مشمولان تا پایان فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 04 July 2020

کیومرث مظفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تجمع و تسریع امور تمدید دفترچه های بیمه ای، کلیه دفترچه های بیمه ای خانوار ایثارگران، جانبازان و آزادگان، طلاب و روحانیون، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره )و بهزیستی به صورت سیستمی تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان در ادامه افزود: بیمه شدگان روستایی درصورتیکه سال گذشته مشمول تمدید ۶ ماه شده اند می توانند درصورت عدم اعتبار دفترچه های خود یک بار با معرفی نامه از خدمات دفتری بیمارستان استفاده کنند؛ درصورت عدم استفاده این افراد از تمدید ۶ ماهه در گذشته و پایان یافتن اعتبار، دفترچه های بیمه از ابتدای تیرماه سال جاری به مدت ۶ ماه به صورت خودکار تمدید شده است.

وی با بیان اینکه بیمه شدگان سلامت همگانی نیز می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه و طبق دهک درآمدی با شرایط مختلف دفترچه های خود را تمدید کنند تصریح کرد: تمدید ۶ ماهه دفترچه های بیمه منوط به آن است که بیش از یک سال از اعتبار دفترچه نگذشته باشد.

مظفری در پایان گفت: تمامی آموزش های لازم درمورد نسخه نویسی الکترونیکی به پزشکان، داروسازها، آزمایشگاه و رادیولوژیست ها داده شده و این طرح در تمامی شهرستان های کرمانشاه درحال اجراست. شهرستان کرمانشاه در این عرصه به تازگی شروع به فعالیت نموده و امیدواریم دفترچه های بیمه کاغذی حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری حذف شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار