شهرام کرمی در گفتگو با تابناک:
دادستان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در کرمانشاه و قرمز شدن وضعیت استان ستاد مدیریت کرونا استان از امروز شنبه ۱۴ تیر ماه ممنوعیت های خاصی در سطح استان اجرا می شود .
کد خبر: ۸۷۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 04 July 2020

شهرام کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:از امروز شنبه تمام تالارهای عروسی، قهوه خانه ها ،استخرها و سالن های ورزشی تعطیل می باشند و حق بازگشایی ندارند در غیر اینصورت دستگاه قضایی به جدیت برخورد و آنها را پلمب خواهد کرد.

وی افزود: همچنین مساجد و حسینیه ها حق برگزاری ترحیم با حضور افراد را ندارند و همچنین در پاساژها و مغازهای سطح شهر هم فقط حق ارائه خدمات به افرادی دارندکه با استفاده از ماسک و دستکش وارد شده اند در غیر این صورت اون واحد تجاری پلمب خواهد شد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد:رستوران ها و اغذیه فروشگاه فقط حق فروش غذای بیرون بر را دارند و نمی توانند پذیرش مشتری را در رستوان داشته باشند.

کرمی تاکید کرد:رانندهای تاکسی. ضمن اینکه خودشان موظف به استفاده ماسک‌و دستکش هستند فقط میتوانند افرادی که داری ماسک‌و دستکش هستند را سوار کنند و هیچ راننده حق سوار کردن بیشتر از دونفر در صندلی های عقب کند در غیر این صورت تاکسیرانی موظف است از ادامه همکاری اون راننده جلوگیری کند .

وی خاطر نشان کرد:تجمع خانوادهای متوفی در ارامستان ها ممنوع است وهمه ی دفاتر پیشخوان دولت ، پلیس +۱۰، ثبت املاک ، خدمات الکترونیک قضایی ، دفاتر ازدواج ، طلاق و دفاتر تعویض پلاک موظف هستندبا جدیت قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند خودداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار