معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری 275 مورد تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز از اوایل خردادماه تا به امروز در شهر کرمانشاه داشته است.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰ 01 July 2020

به گزارشخبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،خسرو عیسائیان ، یکی از عناوین مجرمانه پرتکرار را تغییر کاربری اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز اعلام کرد و اظهار داشت: رعایت نکردن اصول فنی و بهداشتی، احداث بنای بدون پروانه، تراکم اضافی، تغییر کاربری املاک، احداث نکردن پارکینگ، استحکام نداشتن بنا و تجاوز به معابر شهری از تخلفاتی است که شهرداری براساس قانون با آن برخورد می‌کند.

وی گفت: عوامل شهرداری قبل از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز به محل مراجعه و سعی می‌کنند مانع اجرای ساخت و ساز شوند، بعد از اینکه دور از چشم آن‌ها و شبانه ساخت و سازها صورت می‌گیرد منجر به برخورد و تخریب می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به 275 مورد تخریب از اوایل خردادماه تا به امروز در شهر کرمانشاه، گفت: هشت مورد تخریب در منطقه یک، پنج مورد در منطقه 2، 168 مورد در منطقه سه، پنج مورد در منطقه چهار، 12 مورد در منطقه پنج، هشت مورد در منطقه 6، 65 مورد در منطقه هفت و چهار مورد در منطقه هشت توسط اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در سطح شهر تخریب شده است.

وی با یادآوری اتفاق شهرک فدک کرمانشاه و تخریب سکونتگاه غیررسمی «آسیه پناهی» گفت: با توجه به اتفاق شهرک فدک، تعدادی افراد سودجو و زمین‌خوار که در جنجال و هیاهوی کانال‌های مجازی هم نقش داشتند، با سوءاستفاده از موقعیت پیش آمده، دست به ساخت و سازهای غیرمجاز زده‌اند.

عیسائیان اضافه کرد: شهرداری با توجه به حمایت‌های اعضای شورای تامین، دادگستری، دادستان و نیروی انتظامی قطعا برخورد قاطعانه با همه افراد زمین‌خوار خواهد داشت؛ هر کس در حال ساخت و ساز غیرمجاز است اجازه ندهد بیشتر از این متضرر شود، چرا که در هیچ جایی از محدوده استحفاظی شهر ملکی امکان ندارد که غیرمجاز ساخته شود و تخریب نشود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار