سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی کرمانشاه از شروع تمرینات این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر خبرداد.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲ 01 July 2020

به گزارشخبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سجاد شکربیگی، بااشاره به شروع تمرینات تیم وزنه برداری نیروی زمینی کرمانشاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: این تیم دردو رده سنی جوانان و بزرگسالان و با حضور 20 ورزشکار در 10 وزن تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا درحال حاضر امکان برگزاری اردو را نداریم، برای همین وزنه برداران غیربومی تیم در شهرهای خود تمرینات انفرادی‌شان را ادامه می‌دهند و تمرینات آنها را از دور رصد می کنیم.

سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی کرمانشاه افزود: همچنین پنج وزنه بردار بومی تیم هم با مساعدت و همکاری خوب رئیس هیات استان در سالن مجموعه ورزشی تختی تمریناتشان را پیش می‌برند.

وی بااشاره به وجود مشکلات مالی تیم، اظهار کرد: درصورتی که با کمک مسئولین استانی یک اسپانسر داشته باشیم، می‌توانیم در کنار وزنه برداران فعلی با چند وزنه بردار آزاد هم قرارداد ببندیم و یک تیم کامل و قدرتمند را راهی لیگ برتر کنیم.

شکربیگی بابیان اینکه تاکنون پیگیری‌هایی برای جذب اسپانسر داشته، عنوان کرد: متاسفانه با هرکدام از صنایع و واحدهای تولیدی استان برای حمایت مالی از تیم رایزنی می‌کنیم، اعلام می‌‍کنند که به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا وضعیت خوبی ندارند و نمی‌توانند از تیم ما حمایتی کنند.

وی تاکید کرد: با این وجود همچنان به پیگیری‌های خود ادامه می‌دهیم و از استاندار و مسئولین ورزش استان هم می‌خواهیم در این راه حامی تیم وزنه برداری استان باشند.

سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی کرمانشاه در ادامه بااشاره به وجود پتانسیل‌های خوبی که در این تیم وجود دارد، تصریح کرد: مهدی پاکی نفر سوم جوانان جهان، علی جلیلیان قهرمان کشور و فرید فتاحی قهرمان نوجوانان کشور از جمله اعضای تیم نیروی زمینی کرمانشاه هستند که با وجود آنها می‌توانیم به جایگاه خوبی در رقابت‌های لیگ برتر برسیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم نیروی زمینی ارتش در رقابت‌های سال گذشته لیگ برتر در رده جوانان در جایگاه سوم و در رده بزرگسالان به رتبه ششم دست پیدا کرد، اما با وجود پتانسیل‌هایی که اکنون در تیم داریم، امسال می‌توانیم به جایگاه سوم تا چهارم برسیم.

شکربیگی به حمایت‌های امیرآریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از این تیم هم اشاره کرد و در ادامه گفت: در تلاشیم از ابتدای شهریور حدود یکی دو ماه مانده به شروع رقابت‌های لیگ یک رکوردگیری و اردو هم داشته باشیم.

وی در پایان گفت: همچنین با کمک مربی تیم که رئیس هیات شهرستان شهررضا اصفهان است، پیگیریم در ماه‌های آینده یک اردو هم در استان اصفهان برگزار کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار