ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز فصل برداشت گوجه فرنگی در مناطق گرمسیری استان و پیش‌بینی برداشت ۳۵ هزار تن محصول مورد نظر در این منطقه ، ضروری است در جهت جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی کشاورزان گوجه کار هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 30 June 2020

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در همین راستا با توجه به پیگیری استانداری ، این نیاز احساس می شود با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستایی تدابیر و برنامه‌ریزی مناسب پیش بینی شود تا در زمان برداشت گوجه فرنگی، مازاد نیاز بازار به صورت حمایتی خریداری شده و به کارخانجات فرآوری تحویل داده شود.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه با سطح زیر کشت 7 هزار هکتار گوجه‌فرنگی ، پیش‌بینی می‌شود طی سال زراعی جاری بالغ بر ۵۰۰ هزار تن برداشت گوجه فرنگی داشته باشد.

مدیر کل تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود:سال گذشته در همین راستا بیش از ۸۰ هزار تن خرید حمایتی گوجه فرنگی توسط شبکه تعاون روستایی از کشاورزان زحمتکش گوجه کار استان صورت گرفت.

صفایی در پایان با اشاره به خرید کلزا از کشاورزان گفت: تاکنون ۲۵۰۰ تن کلزا توسط ۱۸ کمیسیون تعاون روستایی به صورت تضمینی خریداری شده و ۲۲ هزار تن چغندرقند نیز برداشت و به دو کارخانه قند بیستون و اسلام آبادغرب تحویل شده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار