کد خبر: ۸۶۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 29 June 2020
حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه مزار امام زادگان در گیلان نشان هویت دینی و ولایی مردم این خطه است. گفت: مزار امام زادگان و بقاع متبرکه خیمه گاه اهل بیت(ع)، انقلاب و ولایت است.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، حجت الاسلام «ستار علیزاده» امروز( دوشنبه، ۹ تیر) در آیین رونمایی از پروژه آیینه کاری امامزاده عبدالله کلرم فومن با تبریک دهه کرامت گفت: بقاع متبرکه و مزار امام زادگان قطب دینی و فرهنگی هر منطقه هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در ادامه با اشاره به وجود 940 بقعه متبرکه و مزار شریف امام زادگان در گیلان، اظهار داشت: مزار امام زادگان در گیلان نشان هویت دینی و ولایی و بیانگر دین مداری و برخورداری از فرهنگ علوی در این خطه است.

 

حجت‌الاسلام علیزاده مزار امام زادگان را محل نزول رحمت و برکات الهی دانست و گفت: بقاع متبرکه ذخیره معنوی برای ما هستند.

 

مدیرکل اوقاف گیلان خاطرنشان ساخت: مزار امام زادگان و بقاع متبرکه خیمه گاه اهل بیت(ع)، انقلاب و ولایت است.

 

وی با بیان اینکه هرچه داریم از امام زادگان داریم، اظهار کرد: خدمت به امام زادگان مانند کاشت گلی خوشبو است که عطر آن تا سال‌ها به شمام مردم می رسد.

 

حجت‌الاسلام علیزاده اذعان داشت: بستر خدمتگذاری در آستان امام زادگان فراهم است و هیئت امنا بقاع متبرکه از حضور جوانان در این اماکن مقدس استقبال می‌کنند.

 

 وی به آیین رونمایی از آیینه کاری آستان امام زاده عبدالله کلرم فومن اشاره کرد و گفت: این پروژه طی ۱۹۰ روز کاری انجام شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه برای آیینه کاری فضای داخلی این امام زاده ۲۴۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: ۵۰ درصد این هزینه از سوی خیرین تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار