رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاکنون افزون بر هفت هزار بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان پذیرش شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 29 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مهدی محمدی اظهار کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا در اسفند سال گذشته تاکنون 7033 بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستانهای استان بستری شده و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند که ۶۲۹۳ نفر آنها پس از بهبودی، ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمارستانهای شهر کرمانشاه ۶۲ درصد کل بیماران مشکوک به کرونا استان را پذیرش کرده‌اند، گفت: بین بیمارستانهای کرمانشاه، مرکز آموزشی درمانی فارابی با پذیرش ۱۲۰۷ بیمار- معادل ۱۷درصد- و مرکز گلستان با ۱۱۳۸ بیمار -معادل ۱۶ درصد- از بار بستری بیماران را برعهده داشته‌اند.

محمدی گفت: در شهرستانهای استان نیز بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب با پذیرش ۸۲۷ نفر کار خدمت به ۳۰ درصد از کل بیماران بستری شده در شهرستانها را برعهده داشته و پس از آن بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود با ۴۳۳ بیمار و بیمارستان امام خمینی(ره) سنقر با ۴۲۰ بیمار در رده های بعدی هستند.

وی اظهار کرد: همچنین بیمارستانهای غیردانشگاهی نظیر بیمارستانهای نیروهای نظامی و انتظامی و تامین اجتماعی نیز به یاری دانشگاه آمده و روی هم رفته با پذیرش ۶۸۳ بیمار، حدود 9.8 درصد بیماران مشکوک به کرونا در استان را پذیرش کرده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار