استاندار کرمانشاه گفت: همکاری بانکها با مردم و مجموعه مدیریتی استان در بحرانها ستودنی وقابل ستایش است.
کد خبر: ۸۶۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 02 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛«هوشنگ بازوند» در جلسه شورای هماهنگی بانکها ضمن تشکر از همکاری همیشگی بانکها در بحرانها اظهار داشت: عملکرد بانکها با پرداخت بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده بسیار مطلوب بود و اگر توفیقی بوده حاصل زحمات همگی بوده است.

 استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شرایط سختی را به لحاظ پیک کرونا داریم و امیدواریم شرایط آینده بهتر شود به همین دلیل از دستگاه های اجرایی و بانک ها تقاضا داریم شرایط اجرای دقیق توصیه های بهداشتی در محل ارائه خدمات فراهم شود و ضمن انجام هماهنگی، امکانات لازم را برای حفاظت از پرسنل و مردم فراهم کنند.

 استاندار کرمانشاه در ادامه جلسه به لزوم تعامل بانکها برای حل مشکل معیشتی مستاجرین آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و بیان داشت: برخی از این افراد منابع مالی مناسبی در اختیار ندارند و همه باید کمک کنیم، زیرا علاوه بر مشکل معیشتی ناشی از کرونا برای تمدید اجاره خانه نیازمند حمایت هستند.

 وی در خاتمه گفت: بانکها موظف هستند رعایت پروتکل های بهداشتی را برای پرسنل و ارباب رجوع در دستور کار قرار دهند و خدمات بانکی را مدیریت کند تا از این بحران با کمترین خسارت عبور کنیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار