کد خبر: ۸۶۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 25 June 2020
 
 
 
 
     
 
همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ، همایشی در قالب برپایی نمایشگاه تولیدات هنرآموزان آسیب دیده از اعتیاد در رودسر برگزار شد.
تابناک/همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ، همایشی در قالب برپایی نمایشگاه تولیدات هنرآموزان آسیب دیده از اعتیاد در رودسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر ، همزمان با 5 تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ، همایشی در قالب برپایی نمایشگاه تولیدات هنرآموزان آسیب دیده از اعتیاد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر برگزار گردید.

در این همایش که صبح روز چهارشنبه 4 تیر 99 ، با حضور علی باقری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان - جمعی از مدیران شهرستانی و اصحاب فرهنگ هنر و رسانه برگزار گردید ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت : هنر برای آموزش و آگاهی بخشی به جامعه درخصوص مواد مخدر و اعتیاد نقش بسزایی دارد و شما هنرمندان و اصحاب رسانه در فضای مجازی می توانید تاثیرگذار باشید.

وی آثار به نمایش گذاشته شده هنرآموزان آسیب دیده از اعتیاد در این نمایشگاه را تحسین نموده و اذعان داشت : افراد بهبود یافته می توانند پس از آموزش های لازم و فراگیری هنرهای مورد علاقه خود ، در مکان های مرتبط مشغول به کار شوند و زندگی جدیدی را شروع نمایند.

باقری در پایان ، نقش خانواده و نهادهای فرهنگی در آگاه سازی جوانان و نوجوانان نسبت به این معضل اجتماعی و پیشگیری از آن را مهم دانست.

عباس نژاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر نیز در گفتگوی کوتاهی ، عملکرد فرهنگی هنری این اداره در حوزه مبارزه با مواد مخدر را تشریح و اشعار داشت : انجمن نمایش این شهرستان در حوزه اجرای نمایش با موضوع آسیب های اجتماعی، بسیار فعال بوده که با برنامه ریزی صورت گرفته ، قصد اجرای نمایش خیابانی با موضوع اعتیاد در آینده نزدیک در سطح شهر را داریم که امیدواریم با همکاری دیگر نهادها ، آسیب های اجتماعی در جامعه را به حداقل برسانیم.

در این همایش که با همکاری ادارات بهزیستی - مرکز بهداشت و فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه بسیج شهید آوینی برگزار گردید ، نمایشی توسط هنرمند احمد شریفی با موضوع اعتیاد برای حاضرین اجراء شد.

برپایی نمایشگاه عکس ، پوستر ، کتاب و بروشور با موضوع اعتیاد - مشاوره رایگان در بحث روانشناسی - نمایشگاه تولیدات هنرآموزان آسیب دیده از اعتیاد از دیگر برنامه های همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر رودسر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار