کد خبر: ۸۶۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 25 June 2020

 

     

تابناک/نمایشگاه عکس «مرگ خاموش» به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در فومن گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه عکس با عنوان «مرگ خاموش» در قالب 23 قطعه عکس در نگارخانه «استاد کیومرث صابری» از روز سه شنبه گشایش یافت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اهمیت نامگذاری هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: در کنفرانس بین‌المللی مبارزه با اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در سال 1987 در شهر وین، پنجم تیرماه (بیست و ششم ژوئن) را روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامیده اند.  

وی تصریح کرد: به همین مناسبت به منظور آگاهی‌بخشی به والدین و خانواده‌ها و فرهنگ‌سازی در بین اقشار جامعه نمایشگاه عکس با عنوان «مرگ خاموش» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برپا شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن؛ نشان دادن عواقب زیانبار مصرف مواد مخدر و آگاه ساختن مردم از آثار سوء مصرف این مواد را یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

این مسئول؛ بهترین و کم هزینه ترین راه دور ماندن از مواد مخدر را پیشگیری از آلوده شدن مردم به این مواد دانست و اظهار داشت: آگاه ساختن جامعه از خطرات و مضرات اعتیاد می تواند در اجتناب مردم از این بلای خانمان سوز موثر باشد و برپایی نمایشگاه «مرگ خاموش» در همین راستاست.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطر نشان کرد: دراین نمایشگاه 23 قطعه عکس با هدف آشنایی خانواده‌ها و بالا بردن سطح آگاهی آنان در خصوص اعتیاد و آثار سو مصرف این مواد گردآوری شده و به مدت یک هفته در نگارخانه «استاد کیومرث صابری» برای بازدید علاقه مندان با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار