رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در سه ماه سپری شده از سال جاری ۸۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶۷۲ کیلو و ۵۸۰ گرم بوده ۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 25 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت:بیشترین مواد کشف شده متعلق به تریاک با ۷۵۲ کیلوگرم بوده که این مقدار کشفیات نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین حدود ۱۴ و نیم کیلوگرم شیشه و یک و نیم کیلوگرم حشیش نیز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده است.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده کشف ۱۴۵ هزار و ۱۷۷ عدد انواع قرص روانگردان بود که نسبت به سال گذشته با رشد ۶۰۱ درصدی مواجه بوده است.

دستگیری بیش از ۱۱۰۰ نفر در ارتباط با مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه از دستگیری یک هزار و ۱۹۶ نفر از قاچاقچیان، توزیع کنندگان، خرده فروشان، نگهدارندگان، حمل کنندگان و مشارکت و تولیدکنندگان خبر داد.

وی یادآوری کرد: خرده فروشان مواد مخدر با ۸۷۱ نفر و معتادان متجاهر با ۲۱۴ نفر بیشترین آمار دستگیری‌ها را به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ دلیری همچنین از توقیف ۹۰ دستگاه خودرو، کشف ۸ قبضه سلاح و انهدام ۱۰ باند در سه ماه سپری شده از سال جاری خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار