مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نصب و راه‌اندازی سومین دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستانی با ظرفیت 500 لیتر بر دقیقه در مرکز گلستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 25 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،تورج شیرزادیان، اظهار داشت: بعد از نصب بزرگترین دستگاه اکسیژن‌ساز استان در مرکز آموزشی درمانی فارابی، با پیگیری‌های به‌عمل آمده توسط تیم مدیریتی دانشگاه، دومین دستگاه اکسیژن‌ساز مرکزی ثابت با ظرفیت 500 لیتر بر دقیقه امروز در بیمارستان گلستان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با نصب این دستگاه در کنار دستگاه موجود که آن هم مدت کوتاهی ست راه‌اندازی شده است، ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان گلستان به بالای 800 لیتر در دقیقه رسید که حاشیه امنیت بالایی را برای کادر درمان و بیماران بستری در این بیمارستان رقم خواهد زد.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: یک دستگاه 500 لیتری دیگر نیز به‌زودی جهت یکی دیگر از مراکز درمانی تابعه دانشگاه وارد استان خواهد شد.

شیرزادیان تصریح کرد: جمع کل اعتبار تقریبی این حجم خرید سیستم‌های اکسیژن‌ساز مرکزی (چهار دستگاه) به بالای 5.5 میلیارد تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: حمایت‌های رئیس دانشگاه، معاونت‌های توسعه و منابع، غذا و دارو و درمان دانشگاه و تیم مدیریتی و همکاران مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) در فراهم ساختن امکانات لازم برای راه‌اندازی این دستگاه‌ها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار