ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از برگزاری جلسه مجمع عمومی اتحادیه نظارت و هماهنگی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی با حضور نمایندگان اعضای اتحادیه‌های شهرستانی و اتحادیه استان با نظارت معاون فنی و بازرگانی و مسئول اداره آموزش تعاون روستایی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 25 June 2020

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: تشکیل اتحادیه نظارت استانی در راستای کمک به پیشرفت امور اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی ، نظارت بر فعالیت تشکل‌ها، ایجاد همکاری و هماهنگی بین شرکت‌های تعاونی روستایی و اتحادیه ها ، پیگیری امور حسابرسی و حقوقی و انسجام بخشی به امور می باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین نقش اتحادیه نظارت و هماهنگی تعاونیهای روستایی و کشاورزی را در داوری و رفع اختلاف بین شرکت و اتحادیه های تعاونی روستایی حائز اهمیت عنوان نمود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: راهنمایی تشکل های عضو، امور اداری و مدیریت فنی و انجام خدمات مختلف و ترویج خدمات از دیگر فعالیتهای اتحادیه نظارت میباشد.

صفایی در پایان گفت: مجمع فوق با اخذ رای گیری از نمایندگان اتحادیه شهرستانی، و انتخاب ۶ نفر به عنوان هیئت مؤسس جهت پیگیری تاسیس و تشکیل اتحادیه استان به پایان رسید

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار