کشتی گیر ملی پوش کنگاوری که سال گذشته به دلیل سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شده بود، گفت: می‌خواهم پس از بهبودی کامل دوباره به تشک کشتی برگردم.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 24 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،میثم زارع بااشاره به حادثه‌ای که اواخر مهر سال گذشته برایش رخ داد، اظهارکرد: در این سانحه رانندگی که در مسیر همدان به روستای محل زندگیم – طاهر آباد شهرستان کنگاور – اتفاق افتاد، دچار ضایعه نخاعی شدم، بگونه ای که از ناحیه گردن به پایین حسی نداشتم.

وی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های مسئولین و بویژه رئیس فدراسیون برای ادامه درمان به تهران اعزام شدم و درمانم را آنجا ادامه دادند.

دارنده مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان بابیان اینکه در این مدت تمام هزینه‌های درمانش توسط رئیس فدراسیون کشتی پرداخت شده، افزود: در طول ماه‌های گذشته که تحت درمان هستم، روند بهبودی را به سرعت طی کرده و حتی اکنون می‌توانم روی پاهایم بایستم و آنها را تکان بدهم، اما هنوز نمی‌توانم راه بروم.

وی تاکید کرد: آنطور که پزشکان می‌گویند، به مرور می‌توانم بهبودی کامل خود را دوباره بدست آورم، اما نگفته‌اند که چه مدت طول می‌کشد.

زارع افزود: در حال حاضر هفته‌ای دو نوبت برای انجام بازتوانی به یک کلینک بخش خصوصی می‌روم و تحت نظر کادر درمان ادامه روند درمان را طی می‌کنم. از همان زمانی هم که به تهران اعزام شدم، خانواده‌ام نیز به اینجا آمده‌اند و اکنون در تهران ساکن هستیم تا زمانی که درمانم را بصورت کامل پشت سر بگذارم.

وی از علاقمندی اش برای بازگشت به تشک کشتی پس از پایان درمان گفت و افزود: می‌خواهم که پس از بهبودی دوباره به کشتی برگردم، چراکه هنوز کشتی را دوست دارم.

دارنده مدال نقره نوجوانان آسیا در پایان از حمایت‌های رئیس فدراسیون در طول این مدت قدردانی کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار