رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: بانک‌ها نباید خودشان نسبت به ارزش‌گذاری واحدهای تولیدی در قبال بدهی‌های بانکی اقدام کنند و در این راستا باید از وجود کانون کارشناسان استفاده کنند.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 24 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،پرویز توسلی زاده به مناسبت هفته قوه قضائیه در بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی استان کرمانشاه، حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان و پشتیبانی از سرمایه گذاری مشروع را از برنامه‌های اساسی دستگاه قضایی استان دانست و گفت: رسیدن به شعار سال یعنی جهش تولید نیازمند حمایت از کارآفرینی، صنعت، تولید و سرمایه گذاری مشروع است.

وی بابیان اینکه مدیران واحدهای تولیدی استان اراده محکمی برای رونق تولید دارند، افزود: این واحدهای تولیدی با اراده خود توانسته‌اند با وجود مضایق و کمبودها و علی رغم تحریم‌های همه جانبه ای که وجود دارد به خوبی روند تولید را رهبری کنند و در بخش های مختلف یاریگر بخش اشتغال و کارآفرینی باشند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضایی استان حمایت لازم را از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در استان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در شورای اقتصاد مقاومتی استان هم مصوب کرده‌ایم به منظور حمایت از تولید و اینکه کارخانه ها به تعطیلی کشیده نشوند ، بانک‌ها نباید خود نسبت به ارزش‌گذاری واحدهای تولیدی در قبال بدهی های بانکی اقدام کنند و در این راستا باید از وجود کانون کارشناسان استفاده کنند.

توسلی زاده متذکر شد: همچنین به همه قضات تاکید شده در صدور احکام قضائی به بخش تولید کمک کنند و با برداشت صحیح از قوانین، بگونه ای برخورد شود که هیچ واحد تولیدی متوقف نشود.

وی افزود: در شرایط کنونی یکی از نیازهای اساسی کشور توجه به بخش تولید است و همانگونه که ریاست قوه قضاییه تاکید داشته نباید به بهانه بدهکاری هیچ واحد تولیدی تعطیل شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار