دکتر عاطفه زارعی با بیان اینکه افراد باید گواهی سلامت خود را از سامانه salamat.gov.ir دریافت و پرینت و یا عکس آن را به کتابدار ارائه کنند، تصریح کرد: استفاده از ماسک در فضای کتابخانه الزامی است و به طور قطع از ورود افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 22 June 2020
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه‌های عمومی استان همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازگشایی شد.

به گزارش ایسنا، دکتر زارعی با بیان اینکه برای استفاده از خدمات کتابخانه‌های عمومی رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است، اظهار کرد: در حال حاضر امکان استفاده از سالن‌های مطالعه به صورت محدود فراهم شده است.

وی با بیان اینکه افراد باید گواهی سلامت خود را از سامانه salamat.gov.ir دریافت و پرینت و یا عکس آن را به کتابدار ارائه کنند، تصریح کرد: استفاده از ماسک در فضای کتابخانه الزامی است و به طور قطع از ورود افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

زارعی با اشاره به اینکه عضویت در کتابخانه صرفاً از طریق پیش ثبت نام در سامانه مذکور انجام می‎شود، ادامه داد: اعضا فقط از میز و صندلی که توسط کتابدار برای آن‌ها مشخص شده، باید استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ورود به مخزن کتاب ممنوع است، خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند پس از جستجوی کتاب مورد نظر خود در سامانه samanpl.ir کتاب مورد نظر خود را از کتابدار درخواست کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با تأکید بر اینکه هر گونه تجمع در کتابخانه‎های عمومی ممنوع است، اظهار کرد: بخش نشریات و کودک و نوجوان تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و تنها والدین می‌توانند نسبت به امانت کتاب برای کودکان اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هیچ گونه جریمه دیرکردی به کتاب‌های امانتی تعلق نمی‌گیرد و مدت استفاده از کتاب از دو هفته به یک ماه افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، زارعی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی توسط کتابداران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار