مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: مصرف برق استان با افزایش ۱۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده است و اگر همکاری و مشارکت مشترکان در کاهش مصرف نباشد به نقطه بحرانی قرمز و ایجاد خاموشی‌های گسترده می‌رسیم.
کد خبر: ۸۶۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ 21 June 2020

مهدی ثقفی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته مدیریت مصرف آب و برق با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: اگر همکاری و مشارکت مشترکان در کاهش مصرف نباشد به نقطه بحرانی قرمز و ایجاد خاموشی‌های گسترده در استان می‌رسیم.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان اصفهان یک میلیون و ۵۰۰ مشترک خانگی دارد، افزود: ۹۰ درصد مشترکان خانگی هستند و تنها ۳۰ هزار مشترک دیماندی (صنعتی و کشاورزی) داریم که این مشترکان دو سوم مصرف برق استان را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان اصفهان، تصریح کرد: از بین ۳۰ هزار مشترک دیماندی تنها ۱۰ هزار مشترک توافق نامه همکاری در کاهش مصرف با شرکت برق را داشته‌اند، اظهار کرد: طبق این توافق نامه مشترکان بخش دیماندی (صنعتی و کشاورزی) موظف هستند در ساعات ۱۲ تا ۱۶ عصر کاهش مصرف داشته باشند که تا به حال دو هزار و ۹۰۰ مشترک صنعتی، دو هزار مشترک تجاری و اداری و پنج هزار مشترک کشاورزی این توافق نامه همکاری را برقرار کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار