هشدار چندباره استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون شاهد روند صعودی کرونا در استان نبودیم و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی حتما با پیک خطرناکی رو به رو می شویم و تلفات سنگینی خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 21 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  ، حسین کلانتری در «همایش گام دوم تبلیغ» که با حضور حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی و روحانیون برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: برگزاری چنین همایش هایی عمل به دستور الهی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تجلیل از مبلغان یک حرکت پسندیده ای است و نباید نقش طلایه داران تبلیغ در اعتلای فرهنگ دینی را فراموش کنیم.
وی تاکید کرد: گسترش مکتب تشیع و ساری و جاری شدن احکام دین در این سرزمین کاری بسیار ارزشمند است.
کلانتری خاطرنشان کرد: با تمام وجود در خدمت روحانیت جلیل القدر که به فکر اسلام ناب محمدی و وفادار به آرمان های انقلاب بوده ،هستیم.
وی تصریح کرد: مجموعه دولت برای رفع مشکلات مردم و همگام با شما عزیزان آنچه در توان دارند را به کار می گیرند.
نماینده ارشد اجرایی استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، اظهار داشت: امروز دنیا درگیر یک بیماری پیچیده و ویروس منحوسی است.
کلانتری این بیماری را به عنوان یک ویروس هزار چهره معرفی کرد و افزود: تاکنون شاهد روند صعودی کرونا در استان نبودیم و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی حتما با پیک خطرناکی رو به رو می شویم و تلفات سنگینی خواهیم داشت.
وی ضمن انتقاد از برگزاری مراسم های عروسی و عزا به صورت گسترده، بیان کرد: به چه قیمتی حاضر به برگزاری یک عروسی هستیم در صورتی که ممکن است جان عزیزان خود را به خطر بیاندازیم.
کلانتری ضمن هشدار برای چندمین بار در روزهای اخیر ، خواستار تعویق در برگزاری مراسم های عروسی شد و گفت: انتظار می رود مردم استان همچون چند ماه گذشته ما را یاری کرده و همچنین  در برگزاری مراسم تشییع، تدفین و ترحیم نیز پروتکل های بهداشتی رعایت شود و از اجتماع خودداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه عادی شدن مواجهه با بیماری کرونا بزرگ ترین تهدید برای کنترل و مدیریت بیماری است، عنوان کرد: این وضعیت نگران کننده است.
وی با بیان اینکه حفظ جان مردم اولویت ما است، اظهار داشت: انتظار می رود جامعه روحانیت در متقاعد سازی و همراهی مردم برای عبور از بحران کرونا ما را یاری کنند.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان نیز در این آئین با بیان اینکه تبلیغ تا حدودی سخت شده است، افزود: در حوزه تبلیغ باید مدیریت لازم صورت گیرد و مدیریت در این حوزه نیازمند برنامه‌ ریزی و سازمان‌ دهی است.
امام جمعه شهر یاسوج عنوان کرد: هدف از تبلیغ این است که بدانیم در کجا کار انجام شده و چه مکان‌ هایی کم کاری شده و باید به خوبی به آن بپردازیم.
در این آئین با اهدای لوح سپاس و هدایایی از فعالان عرصه تبلیغ تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار