کد خبر: ۸۶۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 21 June 2020
 

تابناک/۱۵مرکز فرهنگی وموزه دفاع مقدس در کشور راه اندازی شده و ۹موزه دیگر هم به زودی به بهره برداری می‌رسد.

 
15 مرکز فرهنگی وموزه دفاع مقدس درکشور راه اندازی شده و 9 موزه دیگر هم به زودی  به بهره برداری می رسد.به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان، جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه مهمترین رسالت این بنیاد حفظ آثار رزمندگان و ایثار گران دفاع مقدس و جلوگیری از تخریب و فراموشی این فرهنگ غنی است گفت: راه اندازی مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کشور یکی از راههای حفظ این آثارا ست که تاکنون 15مرکز راه اندازی شده و 9مرکز دیگر هم  در هفته دفاع مقدس امسال راه اندازی می شود. 

امیرمحمد فهمیده قاسم زاده افزود: بشارت شهیدان، نفی ترس و رفع اندوه بود و این پیام را باید به گوش جهانیان برسانیم.
 
وی تصریح کرد: امام خمینی رحمت الله علیه، نظام اسلامی را بر پایه مکتب الهی بنیان کرد و ثمره این مکتب الهی پرورش شهدای گرانقدری همچون سردار شهید قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این مراسم با اشاره به آثار دفاع مقدس و لزوم مدیریت جهادی برای حفظ این آثار گفت: همه در برابر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده مسئولیم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه آنچه ما را در سالهای دفاع مقدس پیروز کرد اراده مردمی و ایستادگی نیروهای مسلح بود افزود: باید روحیه ایثار و شهادت را با تمام توان حفظ کنیم و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نقش مهمی در این زمینه دارد.

امیر دریادار طاهری فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت هم در این مراسم گفت:امنیت و اقتدار کشومان مرهون خون شهدا و جانفشانی رزمندگان است و باید تلاش کنیم این فرهنگ به نسل جوان و آینده ساز کشور منتقل شود.

قاسم نژاد معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان هم در این مراسم با تاکید بر لزوم پاسداشت مقام شهدا و حفظ آثار این دلیرمردان گفت: راه اندازی موزه دفاع مقدس گامی موثر برای حفظ و نگهداری این آثار است و امیدواریم خشی از موزه دفاع مقدس گیلان تا سال1400 به بهره برداری برسد.

دراین مراسم ضمن قدردانی از سرهنگ بایرامی مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سرهنگ مصطفاپور به عنوان مدیر کل جدید این بنیاد معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار