فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از فعالیت ۳۱ دوربین ثبت تخلف و کنترل سرعت در جاده‌های کرمانشاه با هدف کاهش حوادث و سوانح رانندگی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 21 June 2020

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:تشدید نظارت‌ در محورهای استان با همکاری پلیس راه به منظور رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد:۲۰ دستگاه خودرو اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پنج دستگاه خودرو نیز به صورت نامحسوس محور‌های استان را رصد خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: برای جلوگیری از حوادث رانندگی، محور‌های پرتردد و همچنین محور‌های پرحادثه را در اولویت نظارت داریم.

کرمی تصریح کرد:امسال به طور متوسط روزانه ۴۴۱ هزار و ۷۲۶ دستگاه خودرو در محور‌های استان تردد داشتند، و فقط در خرداد ماه حدود ۱۳ میلیون و ۱۵۹ هزار تردد در محور‌های استان به ثبت رسیده که بیشترین سهم با بیش از ۷۵۱ هزار تردد مربوط به محور بیستون به کرمانشاه بوده است.

وی در پایان گفت: سرعت غیرمجاز بیشترین عامل حوادث رانندگی است که بر اساس بررسی که از تردد خودرو‌ها داشتیم، امسال ۳.۵ درصد خودرو‌های عبوری از محور‌های استان سرعت غیرمجاز داشتند. ​
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار