استاندار کرمانشاه از لزوم واگذاری پروژه های نیمه کاره به سرمایه گذاران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 20 June 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه عصر امروز جلسه شورای برنامه ریزی استان به ریاست استاندار کرمانشاه، اعضای شورای برنامه ریزی و همچنین به صورت ویدیو کنفرانس با حضور فرمانداران شهرستان های استان در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد. هوشنگ بازوند در این جلسه با بیان اینکه تاکنون تنها ۳۱ درصد بودجه توسط مدیران جذب شده است اظهار داشت: سال ۹۹ با توجه به شرایط کنونی بسیار سخت شده است. تمامی وضعیت های اقتصادی و عمرانی به طور دقیق توسط مدیران باید تجزیه و تحلیل شده و اعتبارات با صرفه جویی هزینه شود.

وی خاطر نشان کرد: تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران و کاهش فروش نفت و ازطرفی تحت تاثیرقراردادن پروژه های اقتصادی و عمرانی با شیوع ویروس کرونا بر اعتبارات پروژه های عمرانی و اقتصادی تاثیر گذاشته است.

استاندار کرمانشاه افزود:۷۷ درصد اعتبارات تخصیص داده شده که فرصت خوبی است؛ اعتبارات سال ۹۹، ۷۸۷ میلیاردتومان بوده که فرمانداران با قید زمان در کمیته شهرستان ها آن را باید بررسی کنند. در این زمینه ۸/۵ میلیاردتومان به بهسازی روستا و ۵ درصد اعتبارات معادل ۸/۵ میلیاردتومان به نیروی انتظامی تخصیص یافته که صرف خرید تجهیزات و پاسگاه ها خواهد شد.

بازوند در پایان با بیان اینکه اعتبارات راه روستایی علاوه بر سهم شهرستان ها ابلاغ شده است خاطرنشان کرد: پروژه های جهش تولید در راستای اشتغال زایی بوده و در سال جاری پروژه های نیمه کاره باید به سرمایه گذاران واگذار شود؛ چراکه بودجه ای برای اتمام این پروژه ها در سال مالی ۹۹ وجود ندارد. همچنین ۶۵۰ میلیاردتومان اعتبار برای طرح گرمسیری درنظر گرفته شده که هم اکنون ۹ هزار هکتار زمین آماده بهره برداری است؛ امیداست که تاپایان سال طرح گرمسیری به اتمام برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار