مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برنامه های هفته ایمنی حمل و نقل در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 20 June 2020

به گزارش خبرگزاری تباناک کرمانشاه به نقل از مهر،فریبرز کرمی به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل اظهار داشت: هفته ایمنی به منظور فرهنگ سازی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه روز ۳۱ خردادماه به نام روز بدون حادثه نامگذاری شده است، افزود: همچنین روز یکم تیرماه روز مشارکت علما و روحانیون در توسعه فرهنگ ایمنی، دوم تیر ماه روز ایمنی موتورسواران، سوم تیرماه روز پویش زنان علیه سوانح ترافیکی، چهارم تیرماه روز هیئت دولت و پیام رئیس جمهور، پنجم تیر روز آموزش و مراقبت از کودکان در ترافیک و ششم تیر روز تریبون نمازجمعه نامگذاری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به منظور افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای پنج دستگاه خودرو پلاک شخصی جهت کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه اعزام می‌شود.

کرمی از اعزام ۲۰ دستگاه خودرو اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه و کارشناسان موضوعی جهت استقرار در پلیس راه‌های استان خبر داد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین کارشناسان این اداره کل جهت بازرسی از شرکت‌های تعاونی حمل مسافر و پایانه‌های حمل و نقل باری اعزام می‌شود.

وی از استقرار نیروهای راهداری در نقاط پر تصادف به منظور آگاه سازی ترافیک عبوری و وضعیت حمل اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: آشکارسازی و آرام سازی ترافیک‌های عبوری در محورهای مواصلاتی استان، توزیع کتابچه و بروشور آموزشی و اقلام تبلیغی همچنین نصب تبلیغات محیطی از دیگر اقدامات انجام شده به منظور هفته ایمنی است.

این مسئول از اجرای مانور توانایی ایمنی در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: کلاه ایمنی میان راکبان موتور سوار توزیع خواهد شد، همچنین کلاس‌های آموزشی در این راستا برگزار می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار