فریدون یاسمی در گفتگو با تابناک:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: ساماندهی توزیع گاز مایع از اوایل تیر ماه آغاز می شود و صنوف متقاضی می توانند از طریق سازمان های متولی و سامانه صدف اقدام کنند.
کد خبر: ۸۶۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 20 June 2020

فریدون یاسمی در خصوص ساماندهی گاز مایع یا ال پی جی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۵۶ هزار خانوار مشترک نفت سفید داریم. در کنار اشتراک گاز طبیعی از سوی شرکت ملی گاز، به تدریج اشتراک گاز طبیعی از این ۵۶ هزار خانوار کسر خواهد شد و گاز مایع در اختیارشان قرار می دهیم. اصناف مثل ایزوبام کار ها، واحدهای تولیدی بعضا کوچک سازمان جهاد کشاورزی و همچنین رانندگان ماشین های نیمه سنگینی که در حال ترددند و بعضا جهت گرم کردن غذا به پیک نیک نیاز پیدا می کنند، با همکاری سازمان های متولی مثل سازمان صمت، میراث فرهنگی، کمیسیون قاچاق، فرمانداری و استانداری گاز رسانی خواهند شد.

وی افزود: از حدود یک ماه پیش شرایط ارائه خدمات گاز مایع همانند نفت سفید را طرح ریزی کردیم، اکنون بیش از ٢٠٠ عامل توزیع داریم و قصد داریم بر اساس دستور العمل ها هر چه سریعتر توزیع گاز مایع را آغاز کنیم،همچنین دومین استانی هستیم که به عنوان استان پایلوت طرح الکترونیکی گاز مایع را با همکاری سازمان های متولی و استاندار محترم از اوایل تیر ماه آغاز خواهیم کرد، هیچ محدودیتی با هیچ خانوار محترمی در ارتباط با گاز مایع نداریم و ساماندهی و تسریع در تحویل و کنترل و نظارت انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه در ادامه بیان داشت: آن دسته از اصنافی که مشترک گاز طبیعی هستند و می خواهند مشترک گاز مایع شوند از طریق سازمان های مربوطه اقدام و در سامانه صدف ثبت نام کنند، صنوف بعد از ثبت نام در این سامانه توسط دستگاه متولی تایید و سهمیه آنها به صورت آنلاین در کارگروه شرکت ملی پخش توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه نحوه ی تعیین سهمیه صنوف بر اساس کار کارشناسی و نیاز مصرفی شان انجام می شود، تصریح کرد: گاز مایع بر اساس نیاز مصرفی در کارت بانکیِ تعریف شده، شارژ می شود و می توانند از طریق شرکت های موظف، تاسیسات مردمی و ٢٠٠ عامل توزیع آن را دریافت کنند. نوع گاز مصرفی هم به صورت دلخواه از ایران پرسی، بوتان، شهاب گاز و یا نیک گاز ارائه می شود.

یاسمی تاکید کرد: ارائه گاز مایع به مشترکین خانگی هم از طریق کارتهای بانکی ATM (مانند توزیع نفت سفید) از اوایل تیر ماه انجام می شود، قیمت آن مشخص است و هیچ گونه هزینه ای برای خانوار ها نخواهد داشت، این روش صرفا برای ساماندهی و  تسریع در تحویل است. رانندگان و اصناف هم می توانند مانند روال گذشته به شرکت های موظف و به اصطلاح تاسیسات مردمی و عاملین توزیع مراجعه و سهمیه توزیع را تحویل بگیرند. (در صورت نیاز می توانند سهمیه بیشتری دریافت کنند)

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار