نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم با بیان اینکه ارتباط با مردم به‌عنوان یک موضوع محوری همواره باید مد نظر مجلس یازدهم باشد گفت: این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که همین اقشار ضعیف جامعه وارثان اصلی انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 19 June 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:ابراهیم عزیزی در روزهای پایانی هفته با حضور در دهستان قره‌باغ در جنوبی‌ترین نقطه شیراز و دیدار با دهیاران و شوراهای بخش مرکزی اظهار داشت: حرف‌های پیش از انتخاباتش در جمع همین اهالی، صرفا شعار و تبلیغ انتخاباتی نبوده است.

وی با بیان اینکه ارتباط با مردم به‌عنوان یک موضوع محوری همواره باید مد نظر مجلس یازدهم باشد گفت: این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که همین اقشار ضعیف جامعه وارثان اصلی انقلاب هستند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: دیدارهای مردمی در جنوب شهر شیراز و سایر شهرها و روستاها در حوزه انتخابی با مردم و نشستن بی‌تکلف و بی‌پیرایه در جمع ولی‌نعمتان اصلی انقلاب، یکی از تکالیفی است که انقلاب اسلامی به عهده ما گذاشته است.

 

عزیزی بیان کرد: این ارتباط صمیمانه و به دور از تشریفات معمول که هیچ سنخیتی با آرمان‌های بلند انقلاب ندارد از وظایف همه مسئولان در نظام اسلامی است.

نماینده مردم شیراز در مجلس یازدهم ادامه داد: کار نماینده و مسئول تنها سخنرانی نیست بلکه تلاش برای حل مشکلات مردم است بنابراین در این دیدارها ابتدا مشکلات مناطق توسط دهیاران، اعضای شورا و نمایندگان مردم مطرح و در مرحله بعد دسته‌بندی و اولویت‌بندی می‌شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده در گام بعد و دور دوم این دیدارها مدیران دستگاه‌های مربوطه در دهستان‌ها و مناطق محروم حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی کنند تا راه‌حلی برای مشکلات بیابند.

وی گفت: امید داریم با پشتکار و تعامل همه دستگاه‌ها و نمایندگان مردم در مجلس بتوانیم برای برطرف کردن مشکلات مردم این ولی‌نعمتان انقلاب گام‌های موثری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار