معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از جان باختن دو کودک ۳ و ۴ ساله هرسینی به دلیل محبوس شدن داخل خودرو و خفگی بر اثر گرما خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 18 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "محمدرضا آمویی" در این خصوص اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مرگ دو کودک خردسال در یکی از روستاهای شهرستان "هرسین"، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل و تحقیقات لازم مشخص شد، یک دختر 3 ساله به نام "دلنیا" و یک پسر 4 ساله به نام "حسین" که دخترخاله و پسرخاله بودند پس از غفلت والدین خود، سوار بر یک دستگاه خودروی سواری سمند متعلق به خانواده یکی از آنها می شوند.

آمویی تصریح کرد: این دختر و پسر خردسال پس از حضور در داخل خودرو که زیر تابش آفتاب هم قرار داشته، پس از دقایقی بازی کردن زمانی که قصد خروج از اتومبیل را داشتند درب را به روی خود بسته می بینند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: تلاش بی حاصل دختر و پسر خردسال و خستگی وارده به آنها از یک سو و گرمای آفتاب هم از سوی دیگر باعث از حال رفتن آنها در داخل خودرو می شود و پس از گذشت بیش از دو ساعت، والدین "دلنیا و حسین" متوجه غیبت آنها شده و پس از جست وجو، کودکان خود را در حالی که بی حال و بی حرکت در داخل خودرو افتاده اند، پیدا می کنند.

آمویی با بیان اینکه دختر خردسال پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می دهد، اظهار کرد: کار احیای پزشکان روی پسر 4 ساله نیز متاسفانه موثر واقع نشد و هر دو کودک جان باختند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ و تاسف بار، گفت: گاهی اوقات لحظه ای غفلت و تنها گذاشتن کودکان خردسالی که هیچ شناختی از محیط پیرامون خود ندارند، حوادث غیرقابل جبرانی را به وجود می آورد.

وی ادامه داد: در این حادثه تکان دهنده شاید اگر والدین دقایقی زودتر متوجه غیبت آنها شده بودند، می شد جان این دو کودک معصوم را نجات داد، اما متاسفانه بی خبری طولانی مدت آنها از فرزندان خردسالشان، عمری افسوس و حسرت برایشان به ارمغان آورد.

این مقام انتظامی گفت: با فرا رسیدن فصل گرما خوب است والدین بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند و تحت هیچ شرایطی حتی برای دقایقی کوتاه آنها را تنها نگذارند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و تاسف باری نباشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار