استاندار کرمانشاه گفت:بستری های کرمانشاه از مرز ۴۰۰ نفر عبور کرده و شرایط سختی را پیش رو داریم، البته انتظار داریم مردم مشارکت جدی و‌ بیشتری در انجام اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 16 June 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد استاني كرونا که امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تردد در منطقه اورامانات از امروز تا شنبه صبح بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا ممنوع اعلام می شود و بازارچه جوانرود نیز در همین ایام تعطیل است.

وي خاطر نشان کرد: فعالیت دفاتر پیشخوان در کارگروه تخصصی سریعاً بررسی و جمع بندی شیوه کار دفاتر به دلیل ایجاد تجمع های خطر آفرین اعلام شودو در صورتی که فعاليت اين دفاتر براي سلامتي مردم مشكل ساز شود دفاتر پيشخوان از روز شنبه هفته آينده روز براي مدت 10 بسته شوند.

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: با توجه به تشدید این ویروس باید جلسات اداری دستگاه های اجرایی تا ۱۰ روز آینده کاهش یابد و امکان دور کاری برای کارکنان دارای بیماری زمینه ای فراهم شود.

بازوندتصریح کرد:نوبت دهی در مطب پزشکان به صورت الکترونیکی انجام و کاهش ظرفیت پذیرش حتما انجام شود و چنانچه بيماران در مراجعه به مطب ها تجهيزات مورد نياز مانند ماسك را در اختيار ندارند مطب ها موظف هستند كه حتماٌ به اين بيماران ماسك تحويل دهند.

وی گفت:با هرگونه اقدامی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد برخورد جدی و قضایی خواهد شد و  رستوران ها می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت خود را ادامه دهند و تمامی فعالیت و‌ تلاش ها برای مهار کرونا به رفتار و مشارکت بیشتر مردم بستگی دارد.

استاندار كرمانشاه در پایان اظهار داشت:در پیک بیماری هستیم اما امکانات و شرایط مناسب تری نسبت به ماه های گذشته برای ارائه خدمات درمانی به مردم داریم، کمیته نظارت موظف است اجرای مصوبات و پروتکل های بهداشتی را به صورت جدی پیگیری نماید و با خاطیان سلامت برخورد کند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار