رییس سازمان اجتماعی، فرهنگی شهرداری کرمانشاه از اجرای تئاترهای خیابانی با هدف آموزش "زندگی با کرونا" در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 15 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مهدی عبدالمالکی با اشاره به ادامه دار شدن بیماری کرونا در کشور و ضرورت یادگیری زندگی با این ویروس، گفت: در همین راستا و جهت فرهنگ سازی و آموزش این موضوع، سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرمانشاه با همکاری انجمن هنرهای نمایشی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اقدام به برگزاری تئاتر های خیابانی در سطح شهر کرده است.

وی افزود: بر اساس همکاری صورت گرفته، دو گروه نمایشی از سوی کانون تئاتر خیابانی استان با عنوان "من، تو، ما، زندگی و کرونا" اجراهایی را در سطح شهر کرمانشاه در بحث یادگیری و آموزش زندگی با کرونا خواهند داشت.

 

عبدالمالکی تصریح کرد: این دو گروه، هر روز دو اجرا در سطح مراکز شلوغ شهر خواهند داشت که روز گذشته این اجراها در محدوده خیابان «نوبهار» و «سی متری دوم» برگزار شد و امروز نیز در محدوده خیابان «چهارراه مطهری» و «چهارراه مدرس» اجرای نمایش خواهند داشت.

وی یادآور شد: اجرای تئاترهای خیابانی «من، تو، ما، زندگی و کرونا» به مدت یک هفته و تا 31 خردادماه در سطح شهر کرمانشاه ادامه دارد.

رییس سازمان اجتماعی، فرهنگی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در این اجراها شعارهای کلیدی در قالب دست نوشته‌های بزرگ در دید عموم گذاشته می‌شود شعارهایی که همگی به نوعی آموزش دهنده زندگی با کرونا هستند که از جمله آن می‌توان به "من فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنم"، "چون دوستت دارم دست نمی‌دهم"، "من به سلامت، خود و خانواده ام اهمیت می‌دهم"، "من ماسک می زنم" و " من وضعیت هشدار را جدی می‌گیرم" اشاره کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار