جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و افزایش تخت های بستری مبتلایان در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 15 June 2020
جهانبخش حیدری  در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به تشدید ویروس کرونا آمار مبتلایان شهرستان از ۳۵۰ نفر گذشت .
 
وی خاطر نشان کرد:متاسفانه برگزاری مراسمات بویژه فاتحه سبب افزایش آمار مبتلایان به کرونا شده است؛ و قطعا اگر این روند ادامه داشته باشد محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.
 
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب تاکید کرد:مردم از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند و فقط در مواقع ضرور و با رعایت فاصله و استفاده از دستکش و ماسک در این اماکن حاضر شوند.
 
حیدری افزود سلامت شهروندان برای ما حائز اهمیت است و رعایت چهارچوب‌های بهداشتی و پروتکل‌های اعلام شده در اولویت است و اگر نیاز باشد باخاطیان برخورد جدی خواهد شد.
 
وی تصریح کرد:برای رسیدن به وضعیت عادی تا زمان وجود ویروس کرونا امکانی وجود ندارد و زمانی میتوانیم امیدوارم باشیم که هشدار‌ها را جدی بگیریم و به آن اهتمام ویژه داشته باشیم، در غیر این صورت همچنان دروضعیت قرمز هستیم.
 
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در پایان گفت:اگر خواهان سلامت خود وخانواده خود و آحادجامعه هستیم ، پس باید با تمام وجود و در همه حال از سلامتی خود و دیگران مراقبت نماییم.معلوم نیست هر لحظه گریبان هر فردی از هر خانواده ای را بگیرد و در صورت جان باختن ، مارش مرگ و عزا را به صدا در اورد. پس همه باید در مقابل این دشمن نامرئی هوشیار و بیدار باشیم و همه توصیه ها را جدی بگیریم و بکار‌ ببندیم .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار