امید حاج محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت:شیوع ویروس کرونا و تشدید دوباره آن مشکلات عدیده‌ای را برای جامعه و استان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 15 June 2020

امید حاج محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:کارشناسان دامپزشکی استان، در دورافتاده‌ترین روستا‌ها حضور فعال دارند و حتی در مناطقی که مورد قطعی کرونا ثبت شده است خدمات شایسته‌ای را عرضه کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه شیوع کرونا باعث مشکلات فراوانی شده ولو تحریم‌های اقتصادی ظالمانه نیز بی تاثیر نبوده، و توانستیم خدماتی خوبی را ارائه کنیم ، همچنین با پیگیری‌های بخش مالی در مبحث دریافت اعتبارات اقدامات جهادی در سال قبل انجام شده است.
 
مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه در حوزه فنی کار‌های مثبت و خوبی صورت گرفته و در زمینه اقدامات مالی و اداری نیز پیشرفت قابل توجهی داشته ایم.
 
حاج محمدی تصریح کرد:صدور احکام جدید، انجام بیمه تکمیلی قرارداد‌های جدید به صورت مشورتی و همفکری پرسنل، تبدیل وضعیت همکاران از پیمانکاری به رسمی و آزمایشی، پیشرفت پروژه‌های ساختمانی در مناطق زلزله‌زده استان، خارج کردن ۱۱ دستگاه خودروی فرسوده دامپزشکی از چرخه خدماتی و نیز خرید ۱۰ دستگاه خودروی دوگانه سوز برای خدمات رسانی مناسب از جمله خدمات دامپزشکی استان در سال گذشته است.
 
 وی در پایان گفت:جهت رفاه حال مردم گشت‌های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه‌ها ودر استان صورت گرفته و درحال انجام است و شهروندان می‌توانند هرگونه مشکلات و بویژه تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار