مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از راه اندازی نسل‌های مختلف تلفن همراه در ۸۲ روستای استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 14 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،شهریار بهنیا ، با اشاره به افتتاح همزمان 312 سایت تلفن همراه در سراسر کشور توسط وزیر ارتباطات گفت: با افتتاح این تعداد سایت، امروز 1034 روستا در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی افزود: راه اندازی این سایت ها توسط دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در دستور کار قرار گرفته که در استان کرمانشاه اپراتور ایرانسل متولی انجام این کار شده و از امروز(24 خرداد) 22 روستای استان که فاقد دسترسی به شبکه تلفن همراه بوده و یا دسترسی ضعیف داشتند، به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

بهنیا تصریح کرد: برای انجام این کار و راه اندازی سایت های نسل دو، سه و چهار تلفن همراه در این تعداد روستا، حدود 71 میلیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در اردیبهشت ماه نیز 60 روستای دیگر استان توسط اپراتور همراه اول به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند که برای راه اندازی سایت های نسل دو، سه و چهار در این تعداد روستا نیز حدود 160 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه افزود: در مجموع درسال جاری 82 روستای استان با صرف اعتبار 231 میلیارد ریال به شبکه ملی اطلاعات وصل شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار