مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: در سال جهش تولید، بقاع متبرکه کرمانشاه صاحب نیروگاه خورشیدی می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 13 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام محمد صالحی با اشاره به برنامه‌ریزی برای نصب 10 سایت انرژی خورشیدی در بقاع متبرکه استان، گفت: از امسال در بقاع متبرکه سطح استان از انرژی های پاک و تجدیدپذیر برق تولید می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون مقدمات تولید برق در دو بقعه استان کرمانشاه فراهم شده، افزود: از مجموع 10 سایت انرژی خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در سطح استان، تاکنون کارهای مرتبط با حفر چاه ارت و استراکچر، پنل ها و تابلوهای برق AC و DC و اینورترهای دو سایت مجتمع آل آقای شهرستان کرمانشاه و امامزاده باقر(ع) بیستون انجام شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اوقاف کرمانشاه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اضافه کرد: از امروز(۲۴ خرداد) نصب تجهیزات دو سایت امامزاده محمود آگاه و امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقروکلیایی نیز آغاز خواهد شد.

صالحی ادامه داد: امسال سایت‌های انرژی خورشیدی در دیگر بقاع متبرکه استان شامل امامزاده حسن(ع) اسلام آبادغرب، امامزاده قاسم (ع) پا امام کرمانشاه، بقعه سید صالح وزمله، احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب، بقعه ویس القرن و در محل ساختمان اداره کل اوقاف استان نیز به اجرا در خواهد آمد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار