مدیرگروه کنترل بیماریهای مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: ما باید زندگی با کرونا را یاد بگیرم، احتمالا تا سال‌ها کل دنیا درگیر ویروس کرونا است و به همین علت باید سبک زندگی خود را با رعایت موازین بهداشتی تغییر دهیم.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 12 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سارا شاه‌آبادی  اظهار داشت: همه‌گیری ویروس کرونا تا زمانی که دارو و واکسن آن کشف نشود، تمام نمی‌شود و تنها راه مقابله با آن رعایت اصول بهداشتی است.

وی ادامه داد: متاسفانه ما هر روز شاهد افزایش آمار مبتلایان به کوید 19 در استان هستیم که تعدادی حالشان اصلا مساعد نیست و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری می‌شوند و تعدادی هم روزانه جان خود را از دست می‌دهند.

مدیرگروه کنترل بیماریهای مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: ویروس به هیچ عنوان ضعیف نشده هر چند درصد زیادی از افرادی که فوت می‌کنند جزء کسانی هستند که داری بیماری زمینه‌ای هستند اما مواردی فوتی هم وجود دارد که هیچ بیماری زمینه‌ای ندارند و جوان هم بودند.

وی تصریح کرد: ما باید با کرونا زندگی کنیم و زندگی با این ویروس منحوس را باید یاد بگیرم، احتمالا تا سال‌ها کل دنیا درگیر ویروس کرونا است و به همین علت باید سبک زندگی را تغییر دهیم و توصیه‌های بهداشتی را برای حفظ سلامتی خود و خانواده و همچنین به خاطر قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان کشور، جدی بگیریم.

شاه‌آبادی گفت: افزایش آمار مبتلایان نشان می‌دهد که علاوه بر اینکه ویروس به هیچ عنوان ضعیف نشده بلکه هر روز شاهد رفتارهای غیرطبیعی آن هستیم که تنها راه مهار آن فعلا رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شست‌وشوی دست‌ها است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار