مدیرگروه کنترل بیماریهای مرکز بهداشت استان کرمانشاه از رصد هفتگی وضعیت گروه‌های در معرض خطر کرونا در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 08 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از به نقل ازایسنا،دکتر سارا شاه آبادی  با اشاره به انجام دو دور غربالگری سراسری "کرونا" در سطح استان گفت: در دور اول، تمام جمعیت استان در بحث "کرونا" غربالگری شدند و علائم آنها توسط مراقبین بهداشت و بهورزان مورد بررسی قرار گرفت.

شاه آبادی تصریح کرد: در دور دوم هم غربالگری تمام جمعیت بالای 15 سال استان با تمرکز بر گروه های در معرض خطر از جمله سالمندان، زنان باردار، افراد با بیماری زمینه ای، افراد مبتلا به بیماریهای غیرواگیر و... انجام شد.

مدیرگروه کنترل بیماری های مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: تاکنون 99 درصد از جمعیت بالای 15 سال استان در دور دوم غربالگری شده اند و ادامه این روند با تمرکز برگروه های درمعرض خطر ادامه دارد.

شاه آبادی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت گروه های در معرض خطر بصورت هفته ای یک بار توسط مراقبین بهداشت و بهورزان مورد بررسی قرار می گیرد و تمام علائم آنها رصد می شود.

وی افزود: با توجه به خطراتی که کرونا برای این دسته از افراد می تواند داشته باشد، وضعیت جسمانی آنها بصورت هفتگی و ترجیحا بصورت تلفنی کنترل می‌شود و به محض مشاهده هرگونه علائم به مراکز مربوطه ارجاع می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار