کد خبر: ۸۵۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 08 June 2020
 

تابناک/ بنا به ادعای عضو شورا، شهردار پره سر علی رغم بهره مندی شهرداری این شهر از خانه سازمانی، به بهانه تاثیر مخرب امواج مخابراتی بر سلامت فرزند کوچک خود، منزلی دیگر را برای سکونت خانواده اجاره کرده که اجاره بهای آن توسط شهرداری پره سر پرداخت می گردد. این در حالی است که هم اکنون منزل بسیاری از شهروندان که از قضا آن ها هم فرزند کوچک دارند در مجاورت دکل های مخابراتی است و البته مسئولان وزارت بهداشت هم بارها بر آسیب زا نبودن این دکل ها، تاکید کرده اند. 

به گزارش خزرآنلاین، قریب به سه سال از انتخاب شهرام شهابی به عنوان شهردار پره سر می گذرد. فارغ از بررسی نحوه عملکرد شهابی به خصوص در حوزه شفاف سازی عملکرد، گفته می شود شهردار پره سر علیرغم بهره مندی شهرداری این شهر از منزل سازمانی، برای خود منزلی جداگانه با هزینه شهرداری اجاره کرده است. 

در همین راستا خبرنگار خزرآنلاین در گفتگو با رسول شهبازی، عضو شورای شهر پره سر صحت و سقم این موضوع را جویا شد. شهبازی در پاسخ به خبرنگار ما ضمن تایید اجاره منزل برای سکونت شهردار پره سر و خانواده او از بودجه شهرداری، می گوید: در خانه سازمانی شهرداری پره سر، یک دکل مخابراتی ایرانسل نصب شده و آقای شهردار هم فرزند کوچک دارد و گفتند که اگر کسی آنجا زندگی کند، آن امواج اذیت می کند! 

وی می افزاید: فعلا از این منزل برای پذیرایی از میهمانان شهرداری استفاده می شود. 

این اظهارات عضو شورای شهر پره سر در حالی مطرح می شود که هم اکنون منازل مسکونی بسیاری از مردم در مجاورت دکل های مخابراتی بوده و بارها مسئولان وزارت بهداشت بر آسیب زا نبودن آنتن ها و دکل های مخابراتی تاکید کرده اند.

در هر حال اگر این دکل ها واقعا تاثیر مخرب بر سلامتی افراد دارند، چرا شهرداری ها اجازه نصب این دکل ها را بعضا در مجاورت منازل مسکونی صادر می کنند و اگر آسیب زا نیستند چرا شهردار پره سر علیرغم بهره مندی شهرداری این شهر از منزل سازمانی به بهانه ضرر امواج مخابراتی بر روی سلامتی فرزند کوچک خود، منزل دیگری را برای خود اجاره و البته هزینه آن را هم از بودجه بیت المال شهرداری می پردازد؟! 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار