امام جمعه زرقان گفت: امام راحل همیشه می‌فرمودند ما به کسی ظلم نمی‌کنیم و مقابل ظالم می‌ایستیم و این یک اصل مهم است که مردم آزادی خواه جهان باید به آن نگاه درستی داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 06 June 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام ربانی شیرازی در خطبه‌های نماز جمعه زرقان این هفته شهرستان زرقان ضمن تسلیت بمناسبت رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد به جایگاه امام اشاره کرد و افزود: امام خمینی (س) با انقلاب خود توانست جایگاه ویژه ای در بین آزادی خواهان جهان پیدا کند زیرا او فقط برای رضای خدا قیام کرد و منافع شخصی در این مسیر نداشت.

وی افزود: امام راحل همیشه می‌فرمودند ما به کسی ظلم نمی‌کنیم و مقابل ظالم می‌ایستیم و این یک اصل مهم است که مردم آزادی خواه جهان باید به آن نگاه درستی داشته باشند.

امام جمعه زرقان در ادامه قیام ۱۵ خرداد را برخاسته از انگیزه مذهبی و ملی علیه استبداد داخلی و استعمار خارجی قلمداد کردند و که برای حفظ حریم مرجعیت و روحانیت انجام دادند.

وی در رابطه با کرونا و وضع بحرانی آمریکا خاطر نشان کردند که در آمریکا ۴۱ میلیون بیکار دارد و مردم قادر به پرداخت اجاره بهای خود نیستند و رئیس جمهور ابله ناتوان اداره کشور را رها کرده و رفته دریک ایالت در زمین بازی گلف می‌کند بعد از بازی هم به داخل ویلا رفته و فیلم سینمایی تماشا می‌کند و مردم معترض را اراذل و اوباش خطاب می‌کند و دستور می‌دهد با سلاح گرم به مردم حمله کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار