فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک انبار محل دپوی کالای قاچاق شامل لوازم خانگی و پوشاک به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهر «نوسود» از توابع شهرستان پاوه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 02 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس پاوه مبنی بر وجود یک انبار محل دپوی کالای قاچاق در شهر نوسود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی انبار مورد نظر، تیمی از ماموران به فرماندهی رئیس پلیس پیشگیری شهرستان پاوه اعزام محل شده و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به انجام بازرسی های لازم اقدام کردند.

جاویدان تصریح کرد: در جریان این بازرسی، 56 دستگاه تلویزیون 55 و 65 اینچ ال ای دی، 130 جفت کفش و 4300 دست انواع پوشاک قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به پلمب انبار محل دپوی کالای قاچاق، از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری برشمرد و گفت: در دو ماه سپری شده از امسال آمار کشفیات نسبت به مدت مسابه سال قبل حدود پنج درصد رشد داشته است

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار