کد خبر: ۸۵۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 01 June 2020

کوروش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز در گفت‌وگو با فارس ، در رابطه  با شهریه مدارس غیر انتفاعی، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی نظارت مدارس غیر دولتی کشور والدین دانش آموزان  باید شهریه ثابت فرزندان خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به تدریس آنلاین معلمان در مدت چهارماه تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، افزود: فرایند تدریس آنلاین معلمان هم در مدارس دولتی و هم در مدارس غیر انتفاعی در طول ایام تعطیل ادامه داشت و از دانش‌آموزان امتحان هم گرفته شد.

مدیرکل آموزش و پروش استان خوزستان در توضیح شهریه ثابت و متغیر در مدارس غیر انتفاعی، گفت: شهریه ثابت مربوط به ثبت نام  دانش‌آموز در مدرسه غیر انتفاعی است و شهریه  متغیر آن شامل کلاس‌های فوق‌ العاده که بنا بر ضرورت برگزار می‌شد، همچنین هزینه سرویس ایاب و ذهاب، غذا و... نیز است.

مودت بیان کرد: مدارس غیر انتفاعی اجازه دارند فقط شهریه ثابت را دریافت کنند و حق دریافت شهریه متغیر را ندارند چرا که از اسفندماه به بعد فعالیت‌هایی مربوط به برنامه‌های فوق العاده انجام نشده است و در صورت دریافت هزینه‌های فوق العاده تخلف کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در استان خوزستان بالغ بر 20 هزار معلم شاغل در مدارس غیر انتفاعی داریم که حقوق آن‌ها از طریق شهریه‌های دانش‌آموزان تامین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار