رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش غرفه‌های تعویض پلاک در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه خبر داد وافزود: از چند روز پیش نیز سیستم "شماره دهی"در این مراکز به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷ 01 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سرهنگ فضل الله شیری ، با اشاره به شلوغی بیش از حد مراکز تعویض پلاک استان در هفته های اخیر و خطر شیوع کرونا، گفت: در همین راستا طرح های مختلف از جمله طرح زوج و فرد در این مراکز به اجرا درآمد که چندان کارساز نبود و لغو شد.

وی افزود: طرح های دیگری هم از جمله افزایش ساعت کاری این مراکز در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون مراکز تعویض پلاک استان از ساعت 8 صبح تا ساعت 18 فعال هستند.

شیری تصریح کرد: همچنین از دو روز پیش سیستم شماره دهی در این مراکز به اجرا درآمده، به اینصورت که کارشناس مربوط از خودرو بازدید کرده و سپس بر اساس شماره پلاک و شماره ملی مراجعه کننده نوبت می‌دهد و این نوبت قابل فروش یا قابل تعویض نیست.

وی افزود: همچنین از روز گذشته(یکشنبه) نیز در راستای خدمات رسانی بهتر غرفه های تعویض پلاک در این مراکز افزایش داده شده تا افراد در سطح وسیع تری بتوانند کار خود را انجام دهند.

شیری خاطرنشان کرد: جهت کاهش تجمع در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه، کار تعویض پلاک تاکسی و ماشین آلات کشاورزی نیز که پیش از این فقط در مرکز استان صورت می گرفت، به مراکز تعویض پلاک در شهرستان ها واگذار شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: با انجام این اقدامات صف های طولانی در مراکز تعویض پلاک تقریبا از بین رفته و مردم به تدریج به این مراکز مراجعه می کنند و در روزهای آینده نیز وضعیت بهتر خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار