جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت:اگر توصیه و تاکید بر دوری از حضور در تجمعات میشود صرفا برای قطع نمودن زنجیره این ویروس خطرناک است و برپایی اجتماعات ، محدود به زمان خاصی نمی شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 01 June 2020

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:متاسفانه مشاهده میشود آن عده ای که از ابتدا ، شیوع ویروس کرونا را جدی نگرفتند ، همچنان از خانه خارج و راهی بازار ، اجتماعات مختلف و بویژه مجالس ترحیم و یا اقدام به ارتباطات خانوادگی بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی با دیگر خانواده ها و همچنین پذیرای مهمان از نقاط دور و نزدیک می شوند و با انجام این اتفاقات نگران کننده و ناخوشایند ،باعث نادیده انگاشتن طرح فاصله گذاری فیزیکی در اجتماع و اخلال در اجرایش خصوصا در مرحله دوم آن میگردند.

وی خاطر نشان کرد:راه حل پیشگیری از این بیماری علاوه بر پرهیز از شرکت در اجتماعات ، ایجاد نگاه شک آلود در بینش خویش نسبت به اطراف و پیرامون خود برای مصون ماندن از آسیب این ویروس به خود و دیگران است.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب افزود:متاسفانه در هفته های اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان به نسبت هفته های پیشین شیوع ویروس کرونادرشهرستان اسلام ابادغرب هستیم و این برخاسته ازشکل دادن به اجتماعات و بی توجهی به توصیه های پزشکان ، متخصصین و هشدارهای دلسوزانه و احیانا عدم رعایت موازین بهداشتی بوده است .

حیدری تصریح کرد:آمار مبتلایان در شهرستان افزایش پیدا کرده واین امار همچنان سیر صعودی دارد و با این وصف عدم بازگشت به اعمال محدویتها، در گرو مشارکت مسئولانه ،هوشمندانه و هدفمند مردم درمقابله با این بیماری مرموز است است.

وی در پایان گفت:اگر خواهان سلامت خود وخانواده خود و آحادجامعه هستیم ، پس باید با تمام وجود و در همه حال از سلامتی خود و دیگران مراقبت نماییم.پس همه باید در مقابل این دشمن نامرئی هوشیار و بیدار باشیم و همه توصیه ها را جدی بگیریم و بکار‌ ببندیم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار