دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه جزییات بیشتری از بازداشت دو مدیر شهرداری کرمانشاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 31 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادسرا، شهرام کرمی با اشاره به فوت یک زن آلونک‌نشین در کرمانشاه به دنبال تخریب محل سکونتش توسط ماموران اجرائیات شهرداری، اظهارکرد: دستگاه قضایی از همان ابتدای وقوع این حادثه که بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت، به آن ورود کرد.

کرمی با تاکید بر جدیت دستگاه قضایی استان در پیگیری این پرونده، اضافه کرد: پیکر خانم آسیه پناهی پس از فوت به پزشکی قانونی استان منتقل شد و در آنجا نمونه برداری‌های لازم برای بررسی علت مرگ انجام گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بابیان اینکه پزشکی قانونی هنوز نظر قطعی خود را درباره علت مرگ متوفی اعلام نکرده، افزود: البته طبق نظر پزشکی قانونی استان هیچگونه آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی نبوده و مرگ ایشان هم از نوع قتل عمد نیست.

وی در ادامه بااشاره به بازداشت دو نفر از مدیران شهرداری کرمانشاه در رابطه با این پرونده، اظهارکرد: روز گذشته(10 خرداد) مدیر اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه و قائم مقام وی در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند و برای انجام بازجویی به پلیس آگاهی استان انتقال پیدا کردند.

کرمی درخصوص عناوین اتهامی این دو بازداشتی گفت: برای یکی از این دو مدیر اتهام "تسبیب در قتل شبه عمد مرحومه آسیه پناهی صفری ناشی از تقصیر و مباشرت در نگهداری یک عدد اسپری فلفل غیرمجاز" و برای دیگری هم اتهام " معاونت در قتل شبه عمد" در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای پرونده این دو متهم قرار نظارت قضایی صادر کرده‌ایم و این پرونده بصورت ویژه در شعبه دوم بازپرسی قتل استان در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که آیا غیر از این دو نفر افراد دیگری هم در رابطه با این پرونده دستگیر خواهند شد یا نه، گفت: در حال حاضر تنها برای این دو نفر حکم بازداشت صادر شده و پرونده آنها هم درحال رسیدگی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار