مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باتوجه به کاهش بودجه ورزش استان در سالجاری از هیات‌های ورزشی می‌خواهیم با جذب اسپانسر و منابع مالی سعی کنند بیشتری روی پای خود بایستند.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 31 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،صابر رحیمی در مجمع انتخابات هیات کونگ فو استان کرمانشاه که امروز(یازدهم خرداد) با حضور نایب رئیس فدراسیون در سالن هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، بااشاره به جهش قابل توجه زیرساخت‌های ورزش کرمانشاه در دو سال اخیر، اظهارکرد: طی این مدت تحول خوبی در حوزه ورزش استان اتفاق افتاد و توانستیم سرانه فضای ورزشی را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه طی دو سال گذشته با بودجه مناسبی که در اختیار داشتیم، اقدامات خوبی در ورزش استان انجام شد، اما باتوجه به شیوع بیماری کرونا، تحریم‌ها و... امسال بودجه دریافتی ما کاهش خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: براین اساس تلاش می‌کنیم تا برای اجرای پروژه‌های ورزشی استان از خیرین ورزش یار و بخش خصوصی کمک بگیریم، کما اینکه اواخر سال گذشته توانستیم از حمایت مالی خیرین استان برای احداث 15 زمین چمن مصنوعی ورزشی در شهر کرمانشاه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین از هیات‌های ورزشی استان می‌خواهیم با توجه به کاهش بودجه امسال، سعی کنند کمتر از نظر مالی به اداره کل متکی باشند و بیشتر با جذب اسپانسر و منابع مالی روی پای خود بایستند.

رحیمی در ادامه از افزایش حضور تیم‌های کرمانشاهی در لیگ‌های مختلف ورزشی هم خبرداد و گفت: امسال نیروی زمینی ارتش یک تیم وزنه برداری از کرمانشاه را راهی لیگ برتر خواهد کرد، همچنین با کمک یک اسپانسر بخش خصوصی بدنبال حضور یک تیم از فوتبال و والیبال استان در لیگ‌های دسته اول هستیم که امیدواریم محقق شود.

وی تاکید کرد: ورزش کرمانشاه قابلیت‌های بسیار بالایی دارد و باید بتوانیم آن را بیش از پیش به ورزش ایران معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با مطلوب خواندن وضعیت کونگ فو در کرمانشاه، هیات کونگ فو را از باثبات‌ترین و منظم‌ترین هیات های ورزشی استان خواند و گفت: کونگ فو استان طی سالهای گذشته بدور از حاشیه و اختلاف بین اعضای آن رشد خوبی داشته و قهرمانان بزرگی به ورزش استان تزریق کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار