شهریار مستوفی در گفتگو با تابناک:
مدیر نظارت بر مواد غذایی آریشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو کرمانشاه گفت:تعداد زیادی برچسب اصالت و سلامت جعلی از سطح عرضه در استان کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 31 May 2020

شهریار مستوفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو تعداد زیادی برچسب اصالت و سلامت تقلبی کشف و توقیف شد.

وی افزود: این برچسب ها توسط افراد سودجو بر روی کالاهای سلامت محور از جمله مواد خوراکی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی درج می شود تا خریدار فکر کند کالای اصل خریداری می کند.

 مدیر نظارت بر مواد غذایی آریشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو کرمانشاه تصریح کرد:برچسب اصالت برچسبی سفید کاغذی با حاشیه های زرد و نوشته های مشکی است، که بر روی آن بارکد، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، سریال محصول نوشته شده و طبق قانون لازم است بر روی تمام داروها، محصولات پزشکی، آرایشی، بهداشتی و سلامت محور الصاق شود.

مستوفی در پایان گفت:برچسب هایی که روی کالاهای سلامت محور چسبانده می شود، دیگر به خودی خود بیانگر اصالت کالا نیستند و حتما باید از سامانه www.ttac.ir یا پیامک 20008822 ، استعلام شوند در این میان برخی افراد سودجو اقدام به چاپ و الصاق برچسب های تقلبی بر روی کالاهای فاقد مجوز بهداشتی نموده و اقلام فوق را در انبارها و سطح عرضه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی توزیع می نمایند .

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار